tisdag

Jasså då var det tisdag igen, veckorna bara flyger iväg på sommaren vilket vi inte gillar! Känns som jag knappt gjort någonting o nu har redan halva sommarlovet försvunnit. STANNA TIDEN!
Idag åkte min fina bebis Cindy till grekland i fyra-fem veckor för ständigt solande badande och festande, är jag avunsjuk? Ganska så mycket! Kommer sakna dig så innerligt mycket älskling!

Om en liten stund bär det av mot sats för lite ZUMBA! Wiho ska bli askul! Har aldrig testat det förut så det kommer bli en utmaning. Min chef på vinbaren erbjöd mig att följa med som ja kanske sa tidigare, så vid 12 snåret ska ja vara där. Spännande!
Efter blir det chill en stund innan vi åkter till jobbet tillsammans och är där till ikväll, tycker jag låter som en bra dag det. Äntligen får jag göra något vettigt än att glo på väggarna hela dagarna. Det tråkiga är ju att solen dök upp idag, typiskt! Alltid när man jobbar alltså...

Nej nu ska jag fixa det sista innan det är dags att dra. Ha en bra dag hörreni!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0