Söder-mys

Hej på er folket!

Hoppas ni haft en riktigt härlig dag för det har jag! Eller den blev 80 % lyckad kan man säga, vilket jag tycker är helt okej. Vädret höll i sig från morgon till kväll vilket vi bugar och tackar för, kände att det var på tid för lite sol och värme igen. Har varit så himla tråkigt på sistone och man vill inte förlora sin fina bränna från turkiet.

Hur som så mötte jag upp snuttan Sophie och vi drog en tripp till mig för lite badande och plaskande i våran 29 graders pool. Mycket uppskattande må jag säga! Har faktiskt inte tagit ett enda dopp i riktiga vattnet iår, känner mig inte så motiverad till att göra det heller när poolen ligger redo för mig hela sommaren! Men något dopp måste det såklart bli. Ingen sommar utan dopp i vattnet eller hur?
Sophie och jag tog sedan en resa till Söder för att bestiga Minnas lilla lånelägenhet och för en mysig taco-middag med tjejerna från gamla Tappen. Sophie, som nyligen kommit hem från USA hade en massa att berätta och det blev en hel del update från allas sidor om vad som försegått i våra liv på sistone.
Efter en god middag med mycket prat och skratt drog vi alla hem runt tio tiden nöjda och belåtna.
Det blev inte någon utgång för min och Cindys del eftersom cindy gumsi kände sig lite rasslig och då är det lika bra att vara hemma och krya på sig så man kan köra i toppform under helgen.

Nu väntar sängen efter en lång dag. Har inget planerat i morgon vilket är lite skönt, ska ta och vila ut ordentligt, sen får man se vad det är för väder och vilka som är tilgängliga. Sägs bli lika bra väder i morgon som det var idag :)


Bild från solnedgången i turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0