Planera är mitt förnamn

Nej nu får det vara nog!
Min kropp skriker efter att åka utomlands o sola, bada o festa igen. Jag är trött på detta eländiga jobbande som nu pågått i nästan fyra veckor. Jag är helt slut!!
Det hjälper inte att Cindy skickar massa sms om att de är ute o festar o badar hela tiden, även fast det är superkul att hon hör av sig så får jag sådan klump i magen då det var tänkt att jag skulle varit med dom nu..

Därför har jag redan börjat planera för nästa års sommarsemester!
Det kommer bli;

* Grekland i två veckor!
- blev skitförbannad att jag inte åkte nu så därför blir det två istället för en nästa år. Känn på den ni!

* Turkiet i en/två veckor
- tradition, klarar mig inte utan turkiet. Ärligt. Hanna o ja har redan börjat planera så det är iprincip bestämt. Vi klarade oss inte på en vecka, nästa år blir det två förhoppningsvis!

* Spanien i en vecka
- Julia o jag pratade om att åka iväg dit o uttnyttja våra spanska-kunskaper. Vore superroligt! Dessutom älskar jag spanien o deras mat <3

Hur ska jag då finansiera detta? Haha det kan man fråga sigsjälv. Men det är så att jag ska börja spara pengar på ett "resekonto" redan nu. Tjänar så pass bra att jag kan minsan lägga undan ett o annat varje månad. Plus att det kommer dyka upp en massa extrajobb under hösten och våren vilket blir superbra för ekonomin o sparandet! Sen får man såklart räkna med julafton, födelsedagen o studenten. Åh detta år kommer bli super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0