kallender

Om det är något som inte skule funka i min vardag skulle det vara utan en kallender. Seriöst. Jag skulle aldrig lyckas få ihop min vardag om jag inte hade en kallender då jag skriver ner allt. ALLT.

Jobb, läxor, viktiga möten, födelsedagar, påminnelser, tidräkning, planering i förväg, personligheter, köplistor.. o så kan jag hålla på i evigheter..
En kallender är verkligen superviktig för mig då jag alltid tar med mig den till alla möjliga saker. Så jag förstår inte hur det går ihop med de personer som inte använder sig av en kallender. Jag skulle gå nuts för att jag kan inte komma ihåg allting och ja skulle känna att jag hade glömt något om jag inte skrev ner det.
Därför köpte jag i veckan min nya kallender då min gamla fina rosa började ta slut o jag kunde inte planera saker. Åh lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0