När man för en gångs skull är duktig..

Kände mig hungrig och ställde mig i köket och började laga makaroner o falukorv så duktig som jag var! Lagar ALDRIG mat så jag kände mig väldigt stolt må jag säga, men så fort maten var klar hade aptiten försvunnit snabbare än blixten vilket slutade att jag bara fick i mig några få tuggor. Sådant waste av både tid, mat och energi! Speciellt idag när det känns som man vill sova hela tiden.
Förstår inte varför jag inte kan äta på sommaren, det är denna hemska värme som förstör allting. Vilket leder till att jag dessutom rasar i vikt. Såg i morse att jag låg under 60,vilket jag inte gjort på nästan 3 år! Brukar ligga jämt mellan 65-70 vanligtvis när man tränar mycket o äter ordentligt.
Jag äter dessutom inte något speciellt, utan äter det jag känner för att äta. Vilket kan varit en hel del onyttigheter på senaste, men trots det går jag fortfarande ner? ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0