Lärt mig en läxa

Att springa/powerwalka i 30 grader och sol är ingen bra idé!
Herre gud jag lökade sönder plus att jag har fått kämpa här hemma nu i säkert en halvtimme o svalka migsjälv, har inte funkat så bra då solen steker in i lägenheten, även om jag tagit en kalldusch dessutom.

Men jag ska inte klaga på sommaren! älskar den mest av allt!
Just nu känner jag mig supertråkig som är inne vid datorn när man ska vara ute och njuta, men det är svårt när mina kompisar är svåra att få tag på :/ Ska försöka lite till!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Då är vi två som gjort det misstaget... Gjorde precis detsamma igår och även idag, meeeen idag blåste det lite som räddade mig - som tur var!

2011-07-10 @ 16:45:01
URL: http://amandahslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0