I'm Sorry

Hej guys!

Förlår för en pissig uppdatering denna vecka, ska bättras! Har hänt en hel del dessa dagar, kommer ramla in ett o annat inlägg om de sakerna kan jag lova, sitter o skissar på dom redan nu nämligen. När jag endå är igång med bloggen :) Men nu ska jag berätta om dagen!

Annika fick för sig att träna skiten ur mig på sats-stureplan i morse innan jobbet. Vilket jag såg fram emot då jag verkligen behöver komma igång med min träning. Men innan jag kom dit visste jag inte vad jag gett min in på... Det blev dock bara en timmes, men det räckte helt utmärkt, träning med kondition, styrka, rörlighet och som avslut. Idioten. Ville jag dö? Ville jag kräkas? Ja! Men gav mig inte utan höll ut. Vilket resulterade i en skakande väg tillbaka till omklädningsrummet. Haha skakar fortfarande*
Sedan gick vi till jobbet o fick en helt okej dag med inte allt för mycket stress, lugnt o fint på kvällen + jättegod mat! Ja det var en bra dag helt enkelt :)

Nu är man hemma o ganska så omtumlad från dagen. Kommer minsan sova gott i natt då träningsvärken lär dyka upp någon gång i morgon bitti. Skönt med sena jobbtider, då kan man sova ut hur länge man vill o är pigg o fräsh under kvällen! Great isn't it?

I morgon blir nog försök till tidig uppstigning, ska städa lägenheten då familjen förväntas komma hem dagen efter o det ser helt crazy ut här nu. Sen blir det lite ärenden på banken ovs :)
Nu: Väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0