Helgens utgång

Ifredags var det Marias premiärutgång, sötnosen som fyllde 18 under veckan var supertaggad på en bra kväll som vi alla andra! Ja jobbade dock från 4-10 så var lite småseg, men mötte pinglorna på det nyöppnade stället Aveny där vi hängde en stund sedan bar det av till Ambassadeur där det bjöds på en show från Erik Amarillo, ni vet han som sjunger "vill du ligga med mig då". Kvällen var mycket lyckad o jag tror att Maria var nöjd också.

På lördagen sedan var ja, cindy o maria ute igen med Berran o hans kompis o hängde på en uteservering på söder innan vi drog vidare till Bar54. Later on blev det nattmat på grekisk kiosk o fyllesnack med en tjej från skåne som trodde jag var skåning för att jag la till skånsk dialekt. Haha superroligt! Efter blev det en galen och skrattgråtsam taxiresa hem till bromma där Maria o Cindy sov hos mig sedan gick tidigt på morgonen.
Det var en mycket rolig helg det!

Haha taxiresan var helt klart det roligaste jag upplevt på länge!
Skrattade så mycket att jag nästan kissade på mig.







Bilder: Tagna från Cindys o Marias bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0