Hejdå flickor!

Idag drog mina fina flickor till paradiset i Grekland för en veckas solande, badande o festande tillsammans med Cindy bebisen. Jag var tänkt att vara med på det planet idag. Men eftersom det blev en ostadig o osäker sommar för mig fick det ställas in. Jobbet var viktigare om jag fick chansen o jobba mycket, vilket jag nu fck en hel del! Cash is king! Sen kan jag erkänna att jag inte är den bästa personen på att spara mina slantar när jag väl får dom, så jag levde som jag ville med lönen helt enkelt. Men nästa år blir det andra bullar! Ska börja redan nu när månadens lön kommer att lägga undan en del för nästa sommar plus student :) Kommer gå åt en jävla massa pengar. Lika bra att spara redan nu!
Hur som, ha en grym vecka flickor! Saknar er redan o älskar er mest! Turn - Ten rocks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0