Godmorgon träningsvärk!

Det var en utmaning att ta sig upp från sängen för en stund sedan, hela magen och armarna verkligen skriker och tar emot så fort man försöker anstränga sig det minsta. Usch fy hur ska denna dag då med det här? Nej men jag är nöjd, det betyder att vi tränade bra igår!
Hur som, Zumba var roligt! Men det var assvårt, hela grejen gick ut på att dansa sexigt och mycket salsa, vilket jag inte kan haha. Det kändes obekvämt dessutom när man inte kunde alla dessa steg, shiet vad svåårt!
Efter det tyckte Annika (min chef) att vi skulle gå och köra lite armar o mage, så hon gjorde upp några stationer för oss i gryga halvtimme till. O jag var helt slut! Inte konstigt med att jag inte tränat på nästan fyra månader. Hon är samtidigt en areobics instruktör på sats så hon är vältränad den tjejen. Hon körde skiten ur mig verkligen, det var bra! Behövs.. Hon ville att jag skulle komma på hennes shape-pass på lördag, men som det ser ut nu kommer jag knappast återhämta mig till det.

Jag sov som en liten bebis idag i alla fall. Skönt med träningsvärkssömn. Det är det bästa som finns :)
Idag blir det städning som gäller, har redan hunnit skita ner allting. Förstår inte hur man lyckas. Sen ska jag nog rensa i mitt rum och fixa inför kvällen. För då kommer nämligen söta Elena hit och myser med mig o därefter blir det onsdagsutgång! Kan det bli bättre?

Chiao chiao

Kommentarer
Postat av: Julia

*ciao ciao



Äsch klart du ska träna på lördag också, det fixar du! Du är superwoman!!! :D

2011-07-15 @ 12:00:46
URL: http://juwlig.blogg.se/
Postat av: Livia

Fint, kolla in min ;) <3

2011-07-16 @ 14:58:33
URL: http://chemint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0