Går i taket

Det här är värre än värst!
Det går inte att beskriva min sysslolöshet och tråkighet. Men seriöst, det finns ingenting att göra.
Jag har redan gjort allting man kunnat göra, alltså läst, tittat på film, städat, möblerat, rensat kläder, lagat mat, suttitt vid datorn, pratat med blommorna... nej men ni förstår vad jag menar. Känns så grymt tråkigt att det ska vara sähär när jag är ledig. Det är inge vidare bra väder heller för den delen, så sola och lata sig med jordgubbar är uteslutet. Finns dock glass i frysen, men det tänker jag bara ta i nödfall. Med andra ord att jag ligger o kryper längs väggarna att det är så tråkigt. Men är inte långt ifrån det kan ja säga!

Ska träffa söta Vickan i eftermidda för en fika på stan, det är dagens stora händelse och jag längtar tills jag spricker. Men det är hela 3-4 timmar kvar så what to do before that!?
Längtar också till i morgon då jag och min chef på vinisbaris ska iväg till sats för ett Zumba-pass o därefter chillande i stan innan vi går och jobbar. Det låter faktiskt som en jättebra dag! + att jag vill jobba bara för att ha något att göra! Då måste man nog vara desperat om man ber att få jobba när man är ledig?
Gud ge mig styrka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0