Fredag

Godmorgon folket!

Känner mig lite småseg då jag satte klockan på väckning denna morgon, ville hinna med att göra så mycket som möjligt innan det var dags att röra sig till jobbet. Tycker det blir ganska segt när man jobbar helger för då hinner man vänja sig vid att vara ledig och sova. Men cash is king som man brukar säga, så idag ska jag köra på stenhårt! Kvällen blir det sedan av mot en födelsedagsfest. Så vi får se hur det slutar senare.

Nu ska jag försöka göra lite sysslor här hemma och kanske gå en liten promis i detta härliga väder. Vill utnyttja det till fullo när man endå ska jobba hela fredagen och lördagen.
Cash is king.. cash is king.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0