Dagen efter dagen

Godmorgon *gäsp*

Vart en vild dag igår! Fick väldigt mycket gjort på hela dagen så det känns som man varit effektiv i alla fall. Jobbet däremot var ganska segt, först att man jobbar på vinbaren i värme o hetta sedan att det var helt dött! Fick gå hem tidigare skönt nog men då var det bara att ladda om inför Avenypushandet som de kallar det. Tyckte inte det gick så bra om jag ska vara ärlig, inkastare kanske inte är något för mig eftersom det är helt dött under juli då alla är bortresta så det är assvårt att få folk att komma. Igår var ett klockrent tecken på det. Så vi får se om det blir fler jobb-kvällar där i alla fall. Klubben i sig är faktiskt ganska najs, va riktigt bra musik må jag säga plus att jag lärde känna några som jobbade där igår. Jättetrevliga!
Efter mycket om och men kom Cindy o Elin dit och höll mig sällskap, sedan drog vi vidare till Bistro Jarl vid sture och efter det en sväng till Pure-nightclub där vi mötte Berran o com från Ekerö.
Det slutade med ytterliggare en asrolig taxiresa hem, haha han är störtskön den där snubben! O sen blev det fyllekäk på OKQ8 samt en massa snack och skratt i någon timme innan vi tyckte det var dags att gå hem vid 5 tiden i morse. Haha har man gott sällskap så har man! Cindy o ja bestämde oss för att laga pizza o äta i soluppgången dessutom. En bra avslutning på en fullspäckad lördag.

Vaknade sedan i morse av att man höll på att dö av värmeslag så det blev en tidig uppstigning i alla fall. 11 för min del, Cindy låg kvar i en timme till samtidigt som jag gick runt och plockade o städade efter vårat lilla matlagningsryck i morse. Såg ut som ett bombnedslag! Idag blir det väl att fortsätta städa skulle jag tro, måste diska o tvätta en del. Haha låter så vuxet när man säger så, det gillar vi!

Ska nog röra mig till Ekerö lite senare, känner att man måste utnyttja sina lediga dagar till fullo innan det är dags att jobba igen. Tycker inte jag varit så bra på det hittils då jag sovit till minst 1 sen varit hemma o degat till 5 innan jag bestämmer mig för att göra något. Nej nu ska man röra lite på arselet minsan.

Återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0