Bea är i farten!

Sötaste Elena ringde till mig sent i gårkväll för att göra en spontandag på stan idag!
Vilket var supermysigt från början till slut.

Började att vi sågs vid tolv tiden o drog in till stan för att kolla i lite affärer, fika, kolla i affärer igen, ta ett glas vin på en uteservering och sedan äta god mat på Fridays. Efter det drog vi till medis o satt o bablade om allting mellan himel o jord. Sedan mötte vi upp hennes bror o vänner för biobesök o filmen Transformers 3. Och nu sitter man här vid ett på natten, nyss hemma efter lämnat av henne vid bussen i brommaplan. Snacka om en heldag ute alltså! Är helt slut :S

Så i morgon ska jag sova ut ordentligt, riktigt ordentligt. Har totalvänt på dygnet så är van att vara uppe vid 2-3 på nätterna o sova till runt tolv ett tiden. Men eftersom jag har kvällsjobb så påverkar det inte mig så mycket, är snarare bra haha. I morgon blir det chill en stund, ska träffa gulliga Sophie på eftermiddan o gud vet vad va vi ska hitta på haha. Sen blir det en "tappen"middag som vi kallar det. Massa gamla vänner från förra skolan ska äta tillsammans hos Minna inne istan och efter det ska jag dra vidare till Cindy för våran traditionella onsdags-utgång. Kommer bli en rolig ondag det här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0