Man vet ALDRIG vad jag kan drömma för knäppa saker...

Vaknade upp med solen skinande rätt i ansiktet, vilken bra start på lördagen!
Men det verkar som den har gått i moln nu så det varade inte så länge..
Usch, tur att man vaknade då jag hade en otroligt jobbig dröm. Det var att jorden skulle gå under och att istället för att dö en plågsam död skulle vi äta giftiga grodor och dö snabbare, men jag vet inte om det var så icke smärtsamt det heller. Fråga mig inte varför jag har bara konstiga drömmar. Hur som så grät ja hysteriskt, ringde runt till alla mina vänner och familjen för ett sista avsked. Hemskt verkligen, av någon konstig anledning var jag sugen på att shoppa mitt i allt?! Så då tänkte jag " fan att världen ska gå under nu, då kan jag inte köpa den där klänningen jag såg på H&M igår.. " Liksom varför börjar man tänka så mitt under jordens undergång? Haha sjukt sjukt. Men jag vaknade upp i tårar och syftningar så det var inte så roligt.
Lite skillnad på gårdagens dröm, då hade jag försökt spola ner min skinnjacka i toaletten av någon anledning jag inte vet vad. Sen blev jag så arg när det inte funkade och började gråta. Självklart blev det stopp i toaletten vilket gjorde mig mer ledsen, liksom, Wtf? ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0