hurmor humor humor

På nyårsafton så hade vi presentutdelning i turkiet där det gällde att köpa en present som kunde både vara till en tjej och en kille. Hur lätt som helst liksom... Men eftersom majoriteten av folket som skulle komma var tjejer så blev det att ja köpte en söt halsduk i ett desperat sista försök att hitta något. Ihopp om att jag skulle ge min till  en tjej. Utdelningen blev i form av lotteri så alla fick ett nummer var och sedan fick man hämta ett paket med det numret. Och till min förvåning så var inte killarna med på fronten så det var bara tjejerna som fick presenter (vilken tur då!) Det var ca 15 presenter som delades ut där det innehöll bland annat godis, smycken, sjalar, halsdukar, porslin och lite annat. Men kan ni gissa vad jag fick? Av alla dessa saker man kunde få, så fick jag den turkiska svårlästa romanen. Haha! Alla började skratta och frågade om jag ville byta present för det var knappast någon stor sannolikhet att jag någonsin skulle kunna läsa den. Men jag tyckte det var en sådan rolig grej att jag behöll boken i hopp om att kunna förstå någonting i framtiden i alla fall. Men endå! Helt sjukt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0