Här ska det sparas!

Sommaren närmar sig! Vilket betyder en massa resor förhoppningsvis. Men det betyder också en jädrans massa cash som kommer kastas hit och dit. Därför har jag lagt upp en plan nu för de kommande månaderna innan sommarlovet. Jag ska spara HELA min lön till resor i sommar. Om det är så att jag vill handla något så får det vara från mitt studiebidrag, inga andra pengar. Jag har nu en del pengar som ligger sparade på kontot som jag inte tänker röra, nej nej de ska gå direkt till sommarkassan. För om det går som jag vill så kommer dessa resor göras:

* Turkiet på påsklovet! En sista chans att se min älskling innan han åker iväg igen till Pegasos Hotel för en 6 månaders konstant jobbande.
* Turkiet med bästa Hanna och Sophie! En galet rolig resa under i början av juni som kommer skapa så roliga minnen, en bra start som 18-åringar haha.
* Grekland med Cindy, Maria och Julia! Fick en inbjudan att följa med på en party-resa med mina bästa klass-homies! Det vill man såklart inte missa, men om detta ska gå att genomföras så måste man spara varenda slant från och med nu. Turkiet med Hanna och Sophie går såklart före denna, för den är bestämd sedan ett halvår tillbaka, så det går inte att kompromissa.

* Övrigt:
- Kanske om det blir som vill ännu mer (haha) så åker mammas familj till Pegasos Hotel igen i två veckor denna gång, men det är inget bestämt. Så jag hoppas verkligen på det. Då skulle denna sommar bli den bästa sedan sommaren 2008. För den ansågs som den bästa sommaren jag gjort, där spanien, konfa och turkiet var inblandat :) Sen får man se om pappas familj kanske ska någonstans? Oj oj oj vad roligt det här ska blii! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0