Fredag

Hejsan folket.
Känns som att det börjar bli lite bättre nu, försöker att inte tänka på honom så mycket utan sysselsätta mig med annat för att lindra smärtan så mycket som möjligt. Men det har varit svårt imed att man varit jätteförskyld och mått pyton, men igår behövde jag bara någon att umgås med. Så Cindy och jag träffades och gick runt och kollade i täby centrum, verkligen ute på vishan men det var så värt det. Jättebra ställe! Kanske inte så jättebra med tanke på att jag inte var tillräckligt frisk så jag lät som en åsna många perioder, men Cindy fick mig på andra tankar och vi hade det supermysigt!
Idag ska jag försöka vila lite till och läsa lite böcker från skolan som ska redovisas nästa vecka, hade varken lust eller ork att plugga något i turkiet då jag ville ta vara på varenda minut. Så det blir till att plugga i helgen. Lite senare ska jag sedan följa med mamma till barkarby och byta en odd molly jacka som jag fick i julklapp och därefter väntar en myskväll med Hanna med mycket snack om resan antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0