18-års present

Äntligen har jag hittat en sak som jag önskar mig i födelsedags present, efter som min födelsedag är bara två månader bort så är det på tiden att komma på något att önska sig, och nu är det gjort. Och det är en sjukt häftig present, dock DYR.
Jag vill gå en reseledarkurs under en månad i spanien denna sommar, hur grymt låter inte det?! Det skulle vara från den 5-26 juli och då får man en kurs + jobbgarani. Skulle vara så galet häftigt! plus ett stort hjäp på traven för mig att komma ut i världen och göra det man tycker är bäst. RESA!
Utblidningen går på ca 20 000 kr. Väldigt mycket enligt mig, men samtidigt.. Då är det så mycket lättare att hitta en jobb efter min gymnasietid och så vidare.
Många önskar sig pengar till resor eller till körkortet, vilket förståss inte heller är fel. Men jag har knappt börjat min övningskörning och det kommer nog ta ett tag innan jag gör det också, händer så mycket annat i livet just nnu och en bil har jag inte så stor användning av ännu. Men vem vet, kanske kommer bra till pass inom en snar framtid.
Men endååååååå
GRYMT ROLIGT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar service & co? GÖR DE! men jobb garanti är bull shit.. klart man kan ha tur men säsongerna börjar ju i april så de är mitt i sommar säsongen man börjar. Men de är skit samma, service & co är världens bästa sak att investera i asså. Du borde gå danska kursen efter den också skit kul. Gör de bara!

2011-01-10 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0