Skolstart

Första dagen i skolan på tre veckor, usch  vilken ångest man hade när man vaknade upp i morse, det var nästan så att jag ville sjukanmäla mig för att jag vara så trött. Men jag gick upp och gick de 4 ½ timmar skolan hade att erbjuda denna dag. Men det var inte chill för det, vi hade lite små disskusion på engelskan om en bok vi läser samt fick tillbaka NK provet som gjordes innan avslutningen, d¨å kände jag direkt att magsåren kom krypande och jag vågade knappt öppna och se mitt resultat, men jag blev klart godkänd med några poäng över gränsen så jag var fasans nöjd! Denna vecka gäller det att läsa klart svenskaboken och läsa klart de sidor i engelska som det står i planeringen, låter kanske inte så jobbigt. Men det är en jobbig omställning, och speciellt om det är två SKITDÅLIGA böcker.

Sen får man såklart inte glömma årets första träningar i morgon. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0