Vad har hänt?

Har inte varit den bästa på att uppdatera på sistone.
Men tänkte ge er lite info vad som försegår just nu:

För tillfället är jag med mamma och syster nere i blekinge för att få lite sportlovsmys med mina kära morföräldrar. Vad jättelänge sedan vi sågs sist. Här ska vi bara ta det lugnt och pusta ut i de 4 korta dagar som ska tillbringas i belkinge. Flög hit igår morse.
Sen på tisdag bär det hem igen då en 5-dagars jobbstress väntar framför mig. Usch mår bara dåligt när jag tänker på det. Men vill man ha cash så vill man.

Idag kommer kära morsläkten hit för lite "förfirande" av mig inför min 18-års dag. Ska bli jättemys för att vi inte heller har setts på hur länge som helst. Men nu ska vi dra vidare till staden för att köpa lite tilltugg och kanske titta in i någon affär när man endå är på G.

See yaa later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0