Update

Ny vecka! Känner samt att man kanske borde uppdatera lite mer på bloggen, har ändå inget för mig nu förtiden! Verkar som att ämnerna har inte kommit igång med läxorna ännu, vilket är skönt. Men tränar det gör jag stenhårt. Eller vill i alla fall.
Idag till exempel så var det den så kallade "språkdagen" enligt mig. Bara språklektioner nämligen. En ganska bra start på veckan faktiskt, även om jag inte brukar gilla det. Började med Italienska som rullade på och man kunde pilla sig i näsan hela lektionen, därefter väntade engelska som jag fick tillbaka lite prov som gjordes förra veckan. Det gick bra och jag fick en massa bra kommentarer om att jag hade förbättrats, blivit mer självsäker och så vidare. Jag berättade dock att det kunde berott på att jag har en pojkvän i turkiet och att jag pratar engelska dagligen. Men min lärare var jättepositiv till det och till och med bad mig gå hem och fortsätta prata haha. Roliga kia! Under lektionen och betygssamtalen så fick vi se på en film som verkare väldigt bra faktiskt! Har lust att fixa hem den under veckan. Kommer dock inte ihåg vad den hette.
Sen kom vi till latin som inte är fullt så roligt, men om man får sluta 13.15 så är det lugnt.

Nu sitter jag hemma och deppar över att mitt word har slutat fungera, just när man behöver det som mest!! Har en massa arbeten som ska skrivas under veckans gång, och har man inte word blir det stora problem...
Men då får jag satsa på att läsa lite närlinglära till provet i morgon och träna på mitt svenska framförande. Inte fullt så roligt, men det får duga. Sen har vi såklart VAMPIRE DIARIES AVSNITT 13 som väntar<3

Om en liten stund bär det av mot troxhammar för ett jobbigt (?) träningspass med laget, det sägs vara fys på schemat. En timme. Äsch det kan väl inte vara så jobbigt? Kanske är lättare sagt än gjort...


Den bjuder ja på! Today is a good day....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0