Down town

Idag tog mor, mormor, jag och syster en sväng till karlskrona för lite shopping. Härligt att gå runt på gamla hemmatrackter igen, ska definitivt försöka komma ner en vecka i sommar för att spendera tiden med släkten och den härliga bekingska samhället. Allt är så lugnt och skönt här nere, har ingen lust att åka hem igen i morgon. Men jobb väntar och det kommer inte bli nådigt. Ska försöka ta kraft att göra lite läxor så jag slipper dras med det när jag kommit hem från jobb och så vidare, då blir det sängen på dirren som gäller. Har med mig latin, svenska och engelska som tur e.
However, vi shoppade idag. Det köptes en ursöt tunnika, jeans, och efterlängtade skor som jag längtat efter att få så himla länge. Och nu är de äntligen i mitt våld haha. Ska minsan användas väl.
Kommer nog upp en bild i morgon på dessa härligheter. Vet att jag har lovat på mina förra fynd, men det får bli när jag är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0