Bio-time!

Idag bar det iväg mot kista för en snabbshopping samt bio tittande med familjen, helt okej mysigt alltså! Köpte ett par ursnygga klackar och två par byxer jag letat efter i hundra år. Då blir det happyface!
Kanske blir lite bilder senare?

Anyway, filmen var.. OKEJ. Inte helt vad jag hade förväntat mig. Lite grova scener dessutom så jag förstår den var 15 års gräns på. Men jag var väldigt överraskad att det inte var med några konstiga varelser och så vidare. Filmen handlade trots allt om ett team som skulle grottforska en stor grotta... någonstans haha och dyka ner i marken och så vidare. Lite smånasty som sagt, men helt klart värt att se! Skala 1-10: 8!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0