torsdag

tjabba tjena hallå!

Trevligt att jag lyckades titta förbi här efter en vecka av bloggtorka. Men det bör nog inte vara så ovanligt med tanke på hur jag haft det denna termin på bloggfronten? Inte brytt mig ett skit om bloggen om jag ska vara ärlig. Finns inget roligt att skriva längre och om jag väl har det så tar det tid från att plugga in i det sista för något prov eller liknande. Men nu är det sista veckan innan lov. äntligen! Då ska jag äntligen få tid till migsjälv lite och alla saker jag inte hunnit göra. som att övningsköra, pyssla, träffa en massa vänner, jobba så mycket jag orkar och helt och hållet återhämta mig från den värsta skolperioden i mitt liv. Och värre kommer. woooow.

Sitter i skolans datasal för tillfället, är nog bara här jag har tid och tillgång till att skriva på bloggen. när man helt plötsligt upptäcker att man får lite tid över. men ska nog bege mig hemmåt för att skriva på min sista läxa...¨

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0