Shopping

Mellandagsrean är i full gång! Det märks både alla påsar man kommer hem med och hur kontot snabbt o säkert minskar på sina kronor. Kanske dags att chilla lite med shoppandet då det finns en hel del utgifter denna månad. Så duktig som jag är betalar jag min mobilräkning, utflyckter och massa annat helt själv. Och när man då ska betala en mobilräkning, studentbetalning, sl kortet som ska uppgraderas och sedan blir det en helg i köpenhamn så kommer det gå på en del. Därför bör jag stoppa detta NU. Men kanske inte. Imorgon blir det sista shoppingen innan nyår i alla fall. Nämligen med familjen nr 2. Då får man se vad som kan inköpas, ett par nya g-starjean? Som jag tråmar efter dom! Aja eller kanske en ny dator? Med tanke på att jag köpte en iphone nu i dagarna skulle det inte sitta fel! Den här datorn ligger på dödsbädden..

Avslutar inlägget med en grym låt jag hörde i helgen. Lite grov text kanske, men grymt bra instumentalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0