när man endå är igång

ja, när jag endå sitter här o kan skriva så tänkte jag säga att är förtillfället i skolans datasal och skriver på vårt lilla (stora) projektarbete. går förvånadsvärt bra, men man upptäcker med tiden hur mycket det egentligen är som ska tas reda på! kommer hela tiden på nya saker som måste komma med på papper eller i övriga fall. lite skrämmande då man blir så osäker på just hur stort detta kommer bli. men vi kämpar på jag och Andreas.
Oj vad klockan redan så mycket? bäst o dra sig hem snart. Men lär nog sitta en halvtimme till i alla fall och skriva på min loggbok/självbeskattning. helt världelös uppgift! Men som måste göras förståps..

En grym låt för att lätta på dessa tunga arbeten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0