Utgångarnas dag

Klockan är mycket, may so be it. Jag är helt död ska ja säga er, klev in genom min dörr någon gång vid 7 i morse haha. Men efter en mycket lyckad kväll och natt tillsammans med mina bästaste vänner!

Jobbade som sagt mellan fyra och halv tolv igår, gick faktiskt ganska bra och blev inte så stressigt helller för den delen. Kunde ta det lugnt under många tillfällen vilket är ovanligt.
Efter jobbet blev det fixa sig och sedan lite lördagsrosé med härliga jobbgänget, som alla lördagar! Alltid lika mysigt att kunna sitta ner tillsammans och njuta av varandras sällskap en stund innan helgen tar start.
Cindy och Maria tog sig förbi mitt jobb och mötte upp mig, sedan gick vi raka vägen till Laroyan och träffade på roligt folk från Ekerö. Det skrattades, dansades och allting en bra kväll kan erbjuda. Stannade till stängningsdags sedan tog vi en sväng till donken och sedan mötte upp Berra och hans kompis Johan för efterfest. Vi hittade en gammal tandläkarlapp om kallelse som vi ritade om och gjorde konstiga historier om. Haha! Har aldrig skrattat så mycket denna vecka i alla fall. Ytterst roligt som alltid med det gänget!
Vid sextiden drog vi alla hem för sig och ja landade i sängen vid 07.23, bra jobbat!!







Analblekning Bromma AB - ytterst internt, stört roligt! då i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0