Tisdag är som alla tisdagar

Pest eller kolera?
Fick rådamp idag när mitt schema inte stämmde för fem öre. Hade kurser som undervisades samtidigt på varsitt håll plus att det saknades kurser hit och dit. Klart man blir tokig när skolan är så seg på att fixa allting. Just därför gick jag ner till experitionen och vägrade lämna förren de löst mitt schema. Fick sitta där en halv livstid och man blir inte heller gladare av deras negativa och sura inställnig. Hallå ni är här för att hjälpa oss? bitches.
Aja, allting löste sig med mcket om och men. Får ha en engelskakurs på "obävkäma tider" som det kallar det. Alltså 16-17 något. Känns inte superkul, men måste man få ihop sina jobbiga poäng så är det värt det.

Förövrigt var dagen faktiskt ganska bra. Flöt på en del, men var tröttare än någonsin på första mattelektionen. Känndes väl att hjärnan inte var van vid att tänka så mycket under 80 minuter. Det tog sina krafter minsan!
Efter de var det Italienska 2 där vi planerade våran Rom-resa senare i höst. Åh är så grymt taggad! Har aldrgi varit i Italien så det ska bli asroligt! Vi får dessutom göra nästan vad vi vill eftersom vi bara ska vara med läraren någon timme per dag. Det kommer utnyttjas! Om vi har tur, får vi DESSUTOM se Milan matchen som är den 30 oktober. Det skulle vara AWESOME!

En annan rolig sak är att min kära grupp bestående av Jullanbullan, Mariha och cindypindy har en väldigt GRYM idé om vårat projektarbete som också kommer bli AWESOME om det lyckas genomföras. Shit är astaggad bara jag tänker på det! top secret so far :)

Efter denna händelserika dag begav jag mig till handbollsträningen för lite rebah och säsongens första bollande. Kändes skönt att skjuta runt lite, gick förvånandsvärt bra :)
Men nu är man som sagt helt död, så ska ägna min sista vakna tid åt en gullig rulle.
Ciao ciao mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0