Sunny day

Började morgonen med en 3 km löprunda som failade totalt då mensvärken tog över när det var 200 meter kvar, sen föll ja ihop i badrummet gråtade av magvärk. Haha kanske inte den bästa morgonen jag upplevt, men var stolt att jag tog beslutet att gå upp och springa. Alltid en början?!

Nu är det strålande väder och supervarmt, det gillar vi! Ska snart bege mig till stan med mormor och gå runt i affärer och handla mat. Är förhoppningsvis hemma tidigt så man kan ligga ute och steka en stund. Är superblek redan sen jag kom hem från turkiet, måste jobba upp mig nu innan cindy bebisen kommer hem. Hon får fan inte vara brunare än mig. Dock har jag en vecka i turkiet att jämnföra med hennes 5 veckor i grekland, men jag har faktiskt lite brunare piggment än henne hihi.

Nu: off to town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0