Stockholm i mitt ♥

Äntligen hemma i ljuva Stockholm!

Känns skönt att komma hem till livet, även om jag haft det superhärligt hos min mormor i några dagar. Men jag måste nog säga, borta bra men hemma bäst! Säger det ytterst sällan då jag nästan vägrar åka hem från utlandsresor. Det är en annan fema! Går inte att jämnföra med Sverige. Inte för fem öre. Där mår man som allra allra bäst. Jag hamnar alltid i någon form av depprision när jag kommer hem från sådana resor, en slags koma. De flesta förstår nog minsan hur de känns. NI ÄR INTE ENSAMMA!

Fick njuta av en god tacos tillsammans med pappa och Ewa samt en strålande solnedgång och massa prat. Härlig avslutning på min mini semester för i morgon börjar jobbet igen! Buhu eller Woho? Nej men ska bli skönt att komma igång igen, tjäna en massa cash och njuta av sommarlovet in i det sista. Åh den här veckan kommer vara super! Massa vänner, massa utgångar, massa jobb, massa av allt!
Jag lever, och jag lever mitt egna liv till fullo. Ångra inget. Lev och lev med glädje.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0