Road trip

Överlevde den 6 timmar bilresa som väntade denna dag, till the limit. Nej skoja, det gick faktiskt mycket bättre än förväntat! Sov största delen i bilen samt hade musik o tankar som underhållning så jag hade nästan kunnat åka en bit till bara för att, men bara nästan!

Nu är vi som sagt framme i detta sommriga landställe där jag omringas av kor, skogar, lantgård och vackra stränder. Feels good to be honest. Ska njuta av varje sekund. Redan när man klev in i detta stora hus så kände jag lugnet i luften, friheten och positiv energi. Precis vad jag behövde!

Nu serverades det nyligen grillad kyckling med potatissallad och melon, känner mig hungrig som ett monster!
Ska äta och njuta ute på verandan i solens varma strålar och kvittrande fåglar.
Det här kommer bli en bra vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0