Partylördag

Godmorgon folket! *Gäsp*

Usch fy och blä vilket tråkigt väder som drabbat stockholm. Känner mig bara allmänt seg och trött som alla regniga dagar. Kan inte finnas något värre än detta.. Eller jo, vintrar är värst! Kylan.. burr!!
Hur som haver, idag ska jag försöka komma ur min sego-koma och tagga inför några timmars jobb sedan blir det utgång! Kan inte finnas ngt roligare i världen. Skojar inte. Det är verkligen befriande och äckligt stört hur kul det kan vara att gå ut och skaka lite rumpa. Tacka gudarna för nattlivet. Speciellt stockholms nattliv. Kärlek till det
Då är det dags och börja fixa sig, alltså välja kläder, ha lite minispa och så.. listan ser följande ut:

1, Välja kläder
- Det trista vädret gör klädvalet en aning svårare, jenas? Shorts? Kjol? Klänning? Tights?
2, Spa
- Måla tå och fingernaglar, fixa bäjbilena ben, fundera ut frisyr
3, Jobb + annat pappersarbete
-
Sitter inte bara framför facebook när jag är vid datorn, finns annat viktigt man kan tänkas göra också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0