Onsdag

Godmorgon!

Oj, klockan är redan halv två. Snacka om att vända på dygnet. Kanske inte så smart med tanke på att skolan börjar i morgon...den börjar i morgon... Helvete den börjar i morgon! Insåg nyligen att detta var min sista sovmorgon på detta sommarlov. Känns fruktansvärt ska jag säga er. Jag vill verkligen inte börja igen, eller vem vill egentligen det? Bara att bita ihopp sista året nu! Sen är man FRI

Idag blir det chill i några timmar, får se vad som händer faktiskt! Ska nog bara ligga o dega, kolla lite saker jag vill ha: som en Ipad, nya klänningar, resor. You named it! Haha lönen lär väl dyka upp i morgon så dags att planera vad den ska åt till. Cash is king.

Senare i eftermiddag/kväll ska jag se bege mig till Cindy och fixa oss för våran sista onsdagsutgång. Sista på sommarlovet och förmodligen sista på ett tag framöver. Skolan kommer äta upp mig!
Ska njuta vare minut och sekund av den utången. Varje bråkdel.
Sista rycket nu!
ALL IN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0