Mys på stan, möte + jobb

Godmorgon!

Hade kanske inte en sådan god morgon då jag somnade runt halv fyra sen vaknade halv 8 för att jag hade den grovaste mensvärken jag någonsin skådat. Det gick inte att ligga, sitta, stå etc. Fick hala mig fram till köket för två stora alvedoner att dämpa smärtan med. Som tur funkade det ..EFTER EN HALVTIMME.. Sen kunde jag somna om igen men det kändes onödigt då jag skulle upp vid nio. Men nu är allt bra! Solen tittar fram med jämna mellanrum och jag äter mig en stadig frukost för att orka med dagen och kvällen. Bra va?

Om ca 30 min ska jag bege mig mot stan för att träffa min fina vän Maria för en liten shopping och fika, vi ska nämligen ut i morgon med några andra grymma tjejer och hon ville hitta något snyggt för våran utgång. Inte helt fel! Samt under tiden ska vi på ett snabbt möte hos studentfixarna och boka vårat efterlängtade flak. Ska bli så skönt att få det gjort! Sen är det bara att luta sig tillbaka och invänta våren iprincip.

Efter det ska jag bege mig mot jobbet vid fyra tiden, känns konstigt att börja jobba igen. Men oj vad det behövs!
Sen får jag såklart träffa mina härliga arbetskamrater som jag inte sett på ett tag nu. Wiho :)

Nu måste jag fortsätta göra mig i ordning. Är långt ifrån klar!
Hörs kanske ikväll efter jag jobbat!


- Mycket fin bild på en mycket fin person
fotograf:
Julia Lönnborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0