Morgonplaner

I morgon blir min första tidiga morgon på över två månader. Ska nämligen till doktorn 9.20 i morgon för en granskning av mina knän som har börjat göra ont igen. Fan att det aldrig tar slut! Hatar att inte kunna göra något eller träna innan det gör ont igen. Jag var på två träningar och jobbade i helgen och dansade lite, hela söndagen gick jag runt och hade ap-ont hela dagen och natten. Fan inte roligt.
Ska dessutom göra ett allergitest när jag endå är igång. Lika bra att få det understökat och kunna behandla sig när man går runt såhär. Det är fan inte heller roligt!

Efter dessa sjukbesök så är det dags att dra hem o fixa sig sen iväg på fika i stan med en trevlig tjej, sen vid fem tiden ska man bege sig hem till småbarnen jag passar för lite barnpassning. Var längesen nu! Sist var det lite bök men det går säkert bättre i morgon!

Men eftersom jag ska upp så tidigt så borde jag egentligen hoppa i säng nu. A fast ne.
Har dels sovit i två timmar idag så då är det iprincip kört. Sen är det ingen ide att ändra på dygnet nu när jag har tre dagar kvar av mitt sommarlov som jag tänker utnyttja till fullo! Uppdatering om det kommer men jag och min kära cindy håller på och planerar för fullt! Hihi ska bli spännande om det blir som vi vill!

TAGGA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0