Måndag

Hejsan folket!

Det är som sagt måndag idag. Och det känns jävligt bra!
Inte ofta jag säger det, men ska bli så skönt att få tillbaka lite rutiner och komma igång med träningen på riktigt. Känns som att jag sagt det där hundra gånger, men tack vare att det blivit något strul varje gång så .. ja ni förstår säkert!

Vi hade två nya kurser i dag, alltså Religion A (relion) och Filosofi. Tycker både är rätt intressanta och dessutom roliga ämnen, men när våran lärare gick igenom kursplanen kändes det inte lika roligt längre. Hoppas det blir bra endå! Pallar inte få mordtankar över flera ämnen iår igen. Kanske inte riktigt så grovt men förra årets latin och naturkunskap var inte och leka med. Det fanns många tillfällen jag ville skrika hål i väggen och försöka gråta bort kursen från våra scheman. Lyckades dock inte! haha. Nej ska inte vara anti nu, det blir säkert jätteroligt!

Gick en snabbis till Solna centrum med Jullanbullan för snabbisshopping. Blev lite nya pennor, underkläder samt en stickad tröjja. Bhövligheter alltså!
Ska snart packa upp min enorma väska med kläder jag har hem till mamma sen ut på en promiss med hunden. Känner att jag behövde rensa tankarna lite idag!
Återkommer om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0