Måndag

Tråkigt med alla dessa personer som börjar skolan idag, det gör INTE jag! Haha. Nej utan ytterliggare tre dagars ledighet att utnyttja, ångesten har inte börjat komma riktigt ännu men bör göra efter onsdag. Omg, vi börjar sista året. Helt galet! Detta är mitt sista riktiga sommarlov innan jag börjar med "semestertider" ojojoj..  Har ingen aning vad som väntas efter gymnasiet. En sak är säker att jag vill jobba jobba jobba. Cash is king you know.

Idag var jag vid maskbacken (varför?) jo för att fota tillsammans med Julia och Olivia. Lite häftigt med utsikten över stockholm ovs. Kommer bli superfina bilder! De ramlar nog in så småningom i veckan. 'Well done girls!'

Gah! Blir tokig på denna jävla allergi. Går inte att jämnföra med en förskylning för jag kan varken andas ut eller in. genom munen helt enkelt. JAg får dessutom inte ta någon nässspary eftersom det är dåligt att ta för länge. Alltså mer än 10 dagar. Vilket jag nu överstigit så den är bara i värsta värsta fall om det är något viktigt jag ska göra. Kan ju föfan inte prata..


- sist vi var ute och fotade, helt underbara bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0