Lördag

Idag blev det ingen morgontur, vaknade lite sent plus att det är riktigt soligt och då är det bara jobbigt att springa. Men bara för det ska inte träningen bli vilande, i eftermiddag blir det nog lite styrke övningar i trädgårde och kanske en springtur.

Jag har dessutom läst klart min bok! Oj ja förstår nog inte själv hur mycket jag läste igår! Men det kunde inte hjälpas, jag blev så sjukt inne i boken och den blev bättre o bättre för vare sida jag läste. Konstig bok. Men slute var lite småtråkigt, kunde varit bättre! :) Men bara för att skryta om hur mycket jag läste så var det över hälften av boken! drygt 180 sidor. Haha helt fast. Mormor försökte kommunicera med mig många gånger under dagen men utan framgång haha.

Idag blir det nog chillande i solen ett tag, måste bättra på brännan då det egentligen skulle varit regn idag, samt att jag sedan börjar jobba och har massa planerat så kommer icke få möjlighet till solande. Brun brun brun!
Senare ikväll ska jag och kusinen till Karlskrona och gå på bio, vilken det blir är fortfarande lite oklar. Men det riktar sig mot Brides mades eller hur den stavas.. Tros vara riktigt rolig!


- Jag och mina fina vän Hanna, bild från turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0