Helgen

Tjenare guys!

Förlåt för en dålig uppdatering från min sida, men jag har rättare sagt levt livet!
Mitt så kallade mördarpass i fredags gick galant, jag var supertaggad och väl förberedd mentalt, som jag snackade om mentalt, på en stressig kväll. Vilket det förvisso blev men vi lyckades sköta det galet bra så fick en massa beröm! Lite skillnad från dagen innan då jag till o med fick "skäll" eller negativ kritik rättare sagt. Men en sak som är säker är att jag inte blir deppig att få kritik, jag mår väldigt bra av det! Plus att jag känner mig starkare för då vet jag mkt lättare vad som behövs göras för att allting ska bli bättre. Vilket tydligen gav resultat även på jobbfronten har vi nu märkt :)
Efter den lyckadejobbkvällen kom Cindy bebisen och Maria bebisen till mitt jobb för lite rosé och sedan blev det utgång till Laroy. Mycket trevligt, men de bästa på hela kvällen var att få träffa Cindy igen efter så många veckor!
Lördagen sen blev det chillande hemma fram till ett tiden då jag åkte hem till Hanna en stund för snackistime och därefter kom Sophie och joinade. Vi gorde upp planer om en mysig middag hemma hos moi och därefter taggade för utgång senare på kvällen. Även vi drog till Laroy och dansade som bara den! Första utgången för oss tre sen vi blev 18 så det var lite special moment. Kvällen/natten slutade sent. Så sent att vi till o med hängde utanför mcdonalds kl 7 på morgonen för frukost toast och sen en halvtimmes tittande på harrypotter innan vi alla somnade på soffan.

söndag var segare än någonsin då vi försökte väcka oss till liv runt ett tiden och fixa med lite bilder från kvällen. Sen åkte Hanna o sophie hem medans jag förberedde mig för mitt första fyspass i maskbacken. Roligt att börja igen, samtidigt jobbigt som fan! Förstår inte hur jag står ut varje år... Men jag överlevde med måtta och sen vilade resten av kvällen. Det var min helg det! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0