Gutenmorgen

Då var morgondagens löprunda avklarad! Fast fick lika ont i magen denna gång också av någon konstig anledning? Ändå drog jag ner på ätandet innan. Som tur var orkade jag hela vägen hem innan ja gav upp i hallen till skillnad från förra gången då jag fick ge upp när det bara var några hundra meter kvar. Det sög. Men det var lite bättre denna gång.

Idag är ska jag och mormor in till Karlskrona och kolla lite i affärer igen sen får man se vad som händer! Igår blev jag sjukt sugen på att fiska så det kanske blir något sådant ikväll eller så. Annars idag ska det vara en lugn dag. Känner att träningsvärken i rumpan har fördubblats o jag behöver en liten paus från träningen idag.
Håller på att läsa en bok som heter "Räcker det om jag älskar dig?" tycker den är lite sisådär faktiskt. Men det är avkopplande att läsa en bok så jag läser bara för att. Har kommit hälften nu så det är bara att kriga sig igenom resten! Har första boken av Ture blood med mig också, kände att det var lika bra att läsa denna först ifall jag skulle fastna i den andra boken vilket det är stor chans att jag gör. Haha vilket dilema.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0