Gårkvällen

Blev lite ändrat än vad jag tidigare sagt..
Moster + man och kusinen kom på middag hos oss runt fem tiden och det pratades o stojjades en del. Sen bestämde jag och Hanna för att gå och spela en match badminton. haha som vi har bråkad om dess namn.. tyvärr ganska internt så ingen idé att ta upp det här. Hur som, vi skojjade mest så ingen varken vann eller förlorade. Men det var kul att spela lite med henne eftersom vi jämt brukade göra det när vi var yngre. Samt att det blv mitt enda träningspass på dagen så jag var väl nöjd för det.

Lite senare på kvällen tog vi en tur till Karlskrona för att äta på det omtalade stället Glassiären där de serverar det dubbla man beställer och till pyttepriser! Jag fick en två kulers (fyra kulers) voffelstrut med mjukglass överst. För ynkla 40 kronor. Herre gud, Hanna sa att jag skulle få en krona om jag åt upp allting. Haha roligt vad men jag gjorde mitt yttersta! Gick inte så väl. Sen på kvällen hade jag sjukt ont i magen. Tro jag det!


- Dessirée det är jag déet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0