Fullspäckad dag

Känns som att man lyckats göra en hel del idag faktiskt, tack vare att man gick upp tidigt och kickade igång dagen med en löprunda. Samma sak i morgon då!
Jag och min mormor tog en sväng till byn där det shoppades lite kläder o annat smått och gott. Fick allting för sammanlagt 325 kr för att det var sådan mega-rea. Så jag fick en blus, en kavaj, ett par jeansshorts och ett par skor för det priset. Score?

Sen bar det hemåt för lunch och stek ute i solen resten av eftermiddagen med bra musik och en bra bok. Har DESSUTOM hunnit styrketräna lite i trädgården med hantlar och enkla benövningar. Det känns redan nu kan jag säga er! Skakade om benen när jag kom ut från duschen. Då gav träningen alltså! Känner mig sjukt stolt :)

Nu är dagen till ända och snart väntar en värdig måltid med tv-mys ikväll. Känner mig sjukt förtjänad av lite godis dessutom. Haha som jag är :)




- är inte det här livet?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0