Det börjar nu

Bara för att jag är nere i blekinge för att mysa med släkten så tänker jag inte fetta mig för det. Snarare tvärt om! Denna vecka ska jag ta tag i min träning på riktigt. Har planerat allting! Finns en 3 km runda som jag ska springa, powerwalka, jogga eller vad varje dag. Cada dia. Till en början i alla fall. Sedan har jag en massa övningar som ja kan göra i trädgården plus att mormor har en massa träningsprylar som träningscykel och annat smått o gott jag kan använda mig av. Det ska nog gå bra minsan!

Nu jävlar Skå ska ni se att jag inte legat på latsidan denna sommar.
Jag ska göra mig förberedd för maskbackenträning hösten 2011.
Detta år ska jag vara bättre än alla andra tidigare år.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så cool! Så ska det låta ! :)))) PUSS PUSS PUSS!! saknar dig

2011-08-05 @ 14:18:34
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0