Back in old days

Dagen var mycket härlig till att börja med. Vädret var strålande till mestadels samt att man hade ett gott sällskap från morgon till kväll. Det är just vad sommardagar ska vara!
Skulle egentligen åkt ner till kära släkten i dag, men det blev framskjutet till i morgon, så tidigt på förmiddan bär vi av. Ska bli skönt att komma bort. En vecka i lugn o ro, släkt och vänner, träning och hälsa, djur o natur. Jag längtar. Det må vara härligt att bo i stockholm, skulle aldrig byta bort det mot allt i världen. Men att få komma ner en vecka till konstant lugn och ro är något som uppskattas för både kropp o själ ibland. Då stockholm är känt för att vara en stressig stad, kan inte säga emot på den fronten i alla fall.

Idag var jag med mina kära grannar Cinar o michel, vi badade, cyklade, köpte glass, bollade lite samt spelade match på slutet av kvällen. Var en mycket rolig dag! Käraste Vickan skulle varit med, men fick lite förhinder så det får bli en annan gång.
De må vara något år yngre än mig, men ibland är det faktiskt skönt att umgås med yngre för att inte tappa sin barnsliga sida och släppa tanken att bli vuxen. Eller det är något jag tycker är skönt att göra! Just därför planerar vi en grönalund-tur när jag kommer tillbaka, hur barnsligt och roligt låter inte det?


- trötta efter lunchen, då passar hängmatta i solen helt utmärkt!


- "pretending to be mad to eachother" haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0