Åter igen

Hemma efter en lång och mysig dag på Ekenäsbadet tillsammans med min kusin och hennes två kompisar. Vi var där från ca 11-15 och det räckte gott och väl för att jag skulle bli bränd och brun som en pepparkaka igen. NUDU CINDY, SHOW ME WHAT YOU GOT! haha skoja sötis <3

Kusinen och ja, som båda älskar att träna, bestämde oss för att ta en sväng till gymmet i kväll och biffa till oss och få äta godis med gott samvete, speciellt när jag propade i mig ett rör chips under dagen (fetto) Så nu blir det andra bullar!
Det roliga är att våran familj inte är ett dugg intresserade av sport och att röra sig, men just jag, Hanna och hennes storasyster är riktiga träningsnarkomaner. En annan rolig sak är att vi alla spelar handboll (eller har spelat) och spelar på samma position! Alltså högerkanten. Dock är jag the outsider eftersom man vanligtvis är vänsterhänt om man spelar där, vilket jag inte är och det leder till att jag ser helt miffad ut när jag ska skjuta eftersom jag måste vinkla armen på ett onormalt sätt haha. Lite komistk faktiskt.


- En av mina bättre skjutningsposer, haha kan ni tänka er hur jag ser ut när jag skjuter som jag nyligen beskrev? oj oj oj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0