Äckligt nöjd

Sådärja!

Pepparkaksbrun, nytränad och nyduschad. UNDERBART.
Känner mig på så gott humör då jag känner mig så himla stolt att jag hållt det jag sagt angående träningen samt att jag själv känner att kroppen mår så himlans jävla bra av träning. Mår bättre, är gladare, är piggare och orkar mera. Precis som det ska vara!
Fick nyss reda på att maskbacken-schemat är uppsatt. Fy fan. Ryser vid bara tanken. Men nu ska jag vara beredd på den jävla träningen. Jag ska bli starkare och snabbare än något annat år, och jag är på god väg till det! Har dessutom några andra mål angående mitt utseede att få lite kralligare armar, starkare o fastare mage o rumpa ect. Kommer nog gå vägen! Wiho!

Därför är jag värd en välförtjänt dessert som nyss serverades.
Life feels goood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0