Underbar kväll

Solen skiner, jag har nya solo tidigningen, musiken flöder ur högtalarna och humöret är på topp. Det enda negativa just nu kan nog vara att jag är väldigt trött. Var uppe sen sex i morse så man är skapligt sliten. Funderar starkt på att ta det lugnt ikväll. Finns lite förslag på utgång, mys med tjejer eller grann-maraton hah, men jag vet inte om jag känner för något av det faktiskt. En hel kväll med film, bad, spa-mys och allmänt ta det lugnt. Ska ut och köra senhårt i morgon kväll så då kommer det vara jobbigt att hinna med något. Sen ska vi inte tala om hur det kommer kännas på söndag. Det är ett mysterium.

Tror det blir hemmakväll!
Älskar lov <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0