Torsdag

Fortfarande... tiden flyger iväg!

Blev sen uppgång i morse, var rent ut sagt död. Men vid 11 snåret drog jag migsjälv upp ur sängen för att njuta av värmen och solen som stog helt klart på himelen. Åh vilket påsklov!
Vid två tiden drog man sig hem till pappa för att invänta gäster och släkt för lite påskmiddag. Trevligt trevligt med god mat, speciellt äggen som jag angriper mig på varje gång det serveras. Ägg är det bästa med påsk, middsommar och jul haha.

Och nu sitter man här.
Trött och ont i huvudet efter en dag i solen, tror jag garanterat fått lite solsting. Usch, försöker tvinga i mig lite vatten för att rensa huvudet. Men det lär inte bli så mycket bättre med datorn i knät. Haha who cares!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0