The studio

Ett ord... besviken

Alltså. vafan?
Jag var idag på the studio med min fina vän Vicky och blev fotograferade. Helt underbara bilder för hennes del, jag var så himla avensjuk. Men mina... nja. Ja var verkligen inte nöjd varken med håret, kläderna eller hur jag presterade. Usch. Slutade med att jag inte tog hem en enda bild. Snacka om man var besviken. Jag som sett fram emot det här så länge så var allting förjäves. Men sminkningen blev väldigt bra, var nog det som var det enda som vart bra om jag ska vara ärlig.
Men dagen flöt på, stannade där från fyra-halv nio och sedan tog vi en fika vid sture. Vi började dessutom planera helgens galenskaper då det ser ut som att bli en TUNG och PARTYfull helg med bus hit och dit. Ska bli roligt, så jag längtar redan <3

Så... ja vad mer ska man säga? Jag är nöjd över att jag solat och blivit brun! Det är något bra som hänt idag!

Kommentarer
Postat av: Julia

åh sötis vad tråkigt! du och jag får dra och fota istället, mig kan man alltid lita på att det blir bra (A) :)

2011-04-23 @ 18:33:48
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0